Jäsenedut

Jäsenyys kannattaa

Jos innostut avantouinnista ja/tai saunomisesta uinnin yhteydessä, niin kannattaa miettiä Turun Avantouimarit ry:n jäsenyyttä. Jäsenyys kannattaa myös taloudellisesti, jos käytät seuran palveluja säännöllisesti.

Saunojan maksut voit tarkistaa Hinnastosta.

Kylmäuinti omalla avaimella itselle sopivaan aikaan klo 05:05 - 20:00

Jäsenillä on mahdollisuus lunastaa avain alaporttiin ja pukuhuonetiloihin esim. aamuista kylmäuintia varten. Voit käydä uimassa myös saunan aukioloaikaan.

Vakuutus

Yhdistyksen jäsenet on vakuutettu OP- Pohjolaan uimisen tai saunomisen yhteydessä tapahtuvien tapaturmien varalta. Ohjeet korvauksen hakuun saat kioskilta tapaturman sattuessa.

Tilojen vuokraaminen

Jäsenet voivat vuokrata kerhohuoneen omiin suljettuihin tilaisuuksiinsa 20%:n alennuksella. Tiloista on saatu hyvää palautetta ja tilaisuuksien järjestäminen tavallisina saunailtoinakin on onnistunut hienosti. Erityisesti pyrimme markkinoimaan tiistain ja torstain aikoja, jolloin ei muita aktiviteetteja tiloissa ole.

Turun Avantouimarit yhteisönä

Ylläpidämme upeaa "uintikeskusta" ja se sinällään luo säännöllisesti käyville mahdollisuuksia tutustua samanmielisiin tai paremminkin harrastuksen osalta samanmielisiin ihmisiin. Avantouimarit ovat tosi kirjava joukko erilaisia ihmisiä. Suomessa myös kilpaillaan avantouinnissa ja kilpailuihin on mahdollisuus päästä mukaan niin harrastaja- kuin kilpasarjoihinkin. Lisäksi järjestetään muita yksittäisiä tapahtumia ja retkiä lähinnä hauskanpidon ja kuntoilun merkeissä.

Suuri talo teettää aina hommiakin. Talkoojoukkoissa töihin kioskille, huolto- ja siivoustöihin, rakennuspuuhiin ja lehden tekohommiin pääsee mukaan kertomalla kiinnostuksestaan. Sen voi tehdä kioskilla tai kertomalla esimerkiksi hallituksen jäsenille.